Reglementările magazinului
definind, printre altele, condițiile de încheiere a contractelor prin intermediul Magazinului, conținând cele mai importante informații despre Vânzător, Magazin și drepturile Consumatorului.
CUPRINS
Sectiunea 1 Definiții
Secțiunea 2 Datele de contact ale vânzătorului
Secțiunea 3 Cerințe tehnice
Sectiunea 4 Cumpărături în Magazin
Sectiunea 5 Plăți
Secțiunea 6 Executarea comenzilor
Secțiunea 7 Dreptul de retragere din contract
Secțiunea 8 Excepții de la dreptul de retragere din contract
Secțiunea 9 Reclamații
Sectiunea 10 Date personale
Secțiunea 11 restricții
Sectiunea 12 Dispoziții aplicabile Cumpărătorilor care nu sunt Consumatori
1 Anexă: Modelul formularului de plată
SECȚIUNEA 1 DEFINIȚII
Cont – funcție gratuită a Magazinului (serviciu online), reglementată printr-un regulament separat, care permite Cumpărătorului să își înregistreze propriul cont individual în Magazin.Zile lucrătoare – de luni până vineri, cu excepția zilelor legale libere de muncă în Polonia.
Cumpărător – orice entitate care efectuează achiziții în Magazin având locul obișnuit de ședere pe teritoriul Uniunii Europene.
consumator – orice persoană fizică care efectuează achiziții în Magazin în scopuri care nu sunt legate de activitatea comercială, economică, meșteșugărească sau profesională.
Directiva – Directiva Parlamentului European și a Consiliului (UE) 2019/771 din 20 mai 2019 privind anumite aspecte ale contractelor de vânzare de bunuri, care modifică Regulamentul (UE) 2017/2394 și Directiva 2009/22/CE și abrogă Directiva 1999/44/CE.
Vânzător – ALBIN KAMIL POPŁAWSKI, antreprenor care desfășoară activitate economică sub firma BM ALBIN POPŁAWSKI, înregistrat în Registrul Central de Evidență și Informații despre Activitățile Economice, gestionat de ministrul responsabil cu problemele economice și cu conducerea Registrului Central de Evidență și Informații despre Activitățile Economice, TVA Uniunea Europeană Număr de identificare PL9261565906, nr REGON. 080219259, str. Dry 172, 66-004 Zielona Góra, Polonia.
Magazin – michaelserge.pl – magazin online administrat de Vânzător la adresa https://michaelserge.pl destinat Cumpărătorilor.
Regulament – acest Regulament.
SECTIUNEA 2 DATE DE CONTACT ALE VÂNZĂTORULUI
Cea mai eficientă metodă de contact cu noi este CHAT-ul online.
Echipa de asistență telefonică pentru clienți este disponibilă între orele 9:00 - 17:00 în zilele lucrătoare, ora Europei Centrale.
Vânzări, întrebări despre produse:
Linia gratuită din Polonia
+48 800003282
sau +48 222304295
Returnările, reclamațiile vă rugăm să le trimiteți EXCLUSIV la adresa:
Michael Serge BM
Lubuskie, Sucha 172
Zielona Góra 66-004 Polonia
Telefon: + 48 688383500
Contact e-mail: shop@michaelserge.com
Numerele de telefon rămase și asistență:
Republika Czeska, Praga +42 0234280702
Statele Unite, Miami +17867558172
Kanada, Toronto +16478466300
Anglia, Londra: +44 2045772996
Date de înregistrare Polonia:
MICHAELSERGE BM
NIP: PL9261565906
Europa - Polonia
Stradă Uscat 172
66-004 Zielona Gora
Birourile noastre:
Sucha 172
Zielona Góra, 66-004
Polonia
275 New North Road
Apartament Islington 1618
Londra, N1 7AA
Via Boethius 6
Roma, 00193
Italia
Nauschgasse 4/3/2
Viena, WI 1220
Austria
Hrișcă 10
Hoofddorp, Olanda de Nord 2131 PZ
Olanda
Route de Saint-Cergue 24bis
Nyon, VD 1260
Elveţia
ORCA – Strada Gil-Vernet 54/55
Zidurile 1
Hospitalet De L'infant, Tarragona
43890
Spania
1000 Brickell Avenue
Ai 715
Miami, FL 33131
Statele Unite
329 Howe Street
Vancouver, pne V6C3N2
Aveți
Tariful de bază al operatorului de telecomunicații aplicat de Cumpărător se referă la apelurile telefonice efectuate de Cumpărător. Vânzătorul atrage atenția că costul apelurilor internaționale poate fi mai mare decât costul apelurilor interne – în funcție de tariful acceptat de operatorul Cumpărătorului.
SECTIUNEA 3 CERINȚE TEHNICE
- Dispozitiv cu acces la Internet și browser web care suportă:
- cookie-uri
- JavaScript
- Pentru a plasa o comandă în Magazin, pe lângă cerințele stabilite la pct. 1, este necesar un cont de e-mail activ.
CAPITOLUL 4 CUMPĂRARE DIN MAGAZIN
- Prețurile produselor afișate în Magazin sunt prețuri totale.
- Prețul total afișat în Magazin include: prețul produsului și costul livrării – dacă este cazul.
- Cumpărătorul adaugă mai întâi produsul ales în coșul Magazinului.
- Apoi, Cumpărătorul alege metoda de livrare și plată disponibilă în Magazin, precum și furnizează toate datele necesare pentru realizarea comenzii.
- Comanda este considerată plasată în momentul în care Cumpărătorul confirmă conținutul acesteia și acceptă Regulamentul.
- Plasarea unei comenzi este echivalentă cu încheierea unui contract între Cumpărător și Vânzător.
- Cumpărătorul se poate înregistra în Magazin, adică poate crea un Cont în Magazin sau poate efectua achiziții fără înregistrare, furnizându-și datele la fiecare eventuală comandă.
SECȚIUNEA 5 PLĂȚI
- Cu excepția pct. 2, în Magazin sunt disponibile următoarele metode de plată:
- transfer obișnuit în contul bancar al Vânzătorului;
- cu cardul de plata:
- Visa
- Visa Electron
- MasterCard
- Cardul electronic MasterCard
- Maestru
- platforma de plată:
- PayPal
- stripe.com
- klarna.com
- Uite
- Transferuri24
- la livrare, adică cu cardul sau numerar la livrarea bunurilor Cumpărătorului.
- Informații suplimentare despre metodele de plată se găsesc în secțiunea corespunzătoare din Magazin, inclusiv informații despre posibilitatea de a utiliza anumite metode în funcție de țara Cumpărătorului.
- În cazul în care Cumpărătorul alege plata în avans pentru comandă, plata trebuie efectuată în termen de 7 Zile Lucrătoare de la data încheierii contractului.
- Vânzătorul declară că, în cazul metodelor de plată în care câmpul pentru introducerea datelor necesare pentru realizarea plății apare imediat după plasarea comenzii, plata este posibilă doar imediat după plasarea comenzii.
- Prin efectuarea achiziției în Magazin, Cumpărătorul își dă acordul pentru utilizarea de către Vânzător a facturilor electronice. Cumpărătorul are dreptul de a retracta acordul.
CAPITOLUL 6 EXECUTAREA COMENZILOR
- Vânzătorul are obligația de a livra produsul fără defecte.
- Timpul de livrare a comenzii este indicat în Magazin.
- În cazul în care Cumpărătorul alege plata în avans pentru comandă, Vânzătorul va începe procesarea comenzii după primirea plății.
- În cazul în care Cumpărătorul comandă mai multe produse într-o singură comandă, comanda va fi procesată într-un timp corespunzător produsului cu cel mai lung timp de livrare.
- Unde livrăm:
Ţară | Valoarea comenzii | Costuri: |
Albania | 0,00 - 249,99 € | 25 € |
Albania | de la 250,00 € | Gratuit |
Argentina | 0,00 - 299,99 € | 49 € |
Argentina | de la 300,00 € | Gratuit |
Australia | 0,00 - 299,99 € | 49 € |
Australia | de la 300,00 € | Gratuit |
Austria | 0,00 - 49,99 € | 5 € |
Austria | de la 50,00 € | Gratuit |
Belgia | 0,00 - 49,99 € | 5 € |
Belgia | de la 50,00 € | Gratuit |
Brazilia | 0,00 - 299,99 € | 49 € |
Brazilia | de la 300,00 € | Gratuit |
Insulele Virgine Britanice | 0,00 - 299,99 € | 49 € |
Insulele Virgine Britanice | de la 300,00 € | Gratuit |
Bulgaria | 0,00 - 49,99 € | 5 € |
Bulgaria | de la 50,00 € | Gratuit |
Aveți | 0,00 - 299,99 € | 49 € |
Aveți | de la 300,00 € | Gratuit |
Chile | 0,00 - 299,99 € | 49 € |
Chile | de la 300,00 € | Gratuit |
Croaţia | 0,00 - 49,99 € | 5 € |
Croaţia | de la 50,00 € | Gratuit |
Cipru | 0,00 - 249,99 € | 25 € |
Cipru | de la 250,00 € | Gratuit |
Republica Cehă | 0,00 - 49,99 € | 5 € |
Republica Cehă | de la 50,00 € | Gratuit |
Danemarca | 0,00 - 49,99 € | 5 € |
Danemarca | de la 50,00 € | Gratuit |
Republica Dominicană | 0,00 - 299,99 € | 49 € |
Republica Dominicană | de la 300,00 € | Gratuit |
Egipt | 0,00 - 299,99 € | 49 € |
Egipt | de la 300,00 € | Gratuit |
Estonia | 0,00 - 49,99 € | 5 € |
Estonia | de la 50,00 € | Gratuit |
Finlanda | 0,00 - 49,99 € | 5 € |
Finlanda | de la 50,00 € | Gratuit |
Franţa | 0,00 - 49,99 € | 5 € |
Franţa | de la 50,00 € | Gratuit |
0,00 - 249,99 € | 25 € | |
de la 250,00 € | Gratuit | |
Germania | 0,00 - 49,99 € | 5 € |
Germania | de la 50,00 € | Gratuit |
Gibraltar | 0,00 - 249,99 € | 25 € |
Gibraltar | de la 250,00 € | Gratuit |
Marea Britanie | 0,00 - 249,99 € | 25 € |
Marea Britanie | de la 250,00 € | Gratuit |
Grecia | 0,00 - 49,99 € | 5 € |
Grecia | de la 50,00 € | Gratuit |
Ungaria | 0,00 - 49,99 € | 5 € |
Ungaria | de la 50,00 € | Gratuit |
Islanda | 0,00 - 249,99 € | 25 € |
Islanda | de la 250,00 € | Gratuit |
Indie | 0,00 - 299,99 € | 49 € |
Indie | de la 300,00 € | Gratuit |
Irlanda | 0,00 - 49,99 € | 5 € |
Irlanda | de la 50,00 € | Gratuit |
Israel | 0,00 - 299,99 € | 49 € |
Israel | de la 300,00 € | Gratuit |
Italia | 0,00 - 49,99 € | 5 € |
Italia | de la 50,00 € | Gratuit |
Japonia | 0,00 - 299,99 € | 49 € |
Japonia | de la 300,00 € | Gratuit |
Kosovo | 0,00 - 249,99 € | 25 € |
Kosovo | de la 250,00 € | Gratuit |
Liechtenstein | 0,00 - 249,99 € | 25 € |
Liechtenstein | de la 250,00 € | Gratuit |
Lituania | 0,00 - 49,99 € | 5 € |
Lituania | de la 50,00 € | Gratuit |
Luxemburg | 0,00 - 249,99 € | 25 € |
Luxemburg | de la 250,00 € | Gratuit |
Malta | 0,00 - 249,99 € | 25 € |
Malta | de la 250,00 € | Gratuit |
Mexic | 0,00 - 299,99 € | 49 € |
Mexic | de la 300,00 € | Gratuit |
Moldova | 0,00 - 249,99 € | 25 € |
Moldova | de la 250,00 € | Gratuit |
Monaco | 0,00 - 249,99 € | 25 € |
Monaco | de la 250,00 € | Gratuit |
Olanda | 0,00 - 49,99 € | 5 € |
Olanda | de la 50,00 € | Gratuit |
Noua Zeelandă | 0,00 - 299,99 € | 49 € |
Noua Zeelandă | de la 300,00 € | Gratuit |
Macedonia de Nord | 0,00 - 249,99 € | 25 € |
Macedonia de Nord | de la 250,00 € | Gratuit |
Norvegia | 0,00 - 49,99 € | 54,99 € |
Norvegia | 50,00 - 299,99 € | 39,99 € |
Norvegia | de la 300 € | Gratuit |
Filipine | 0,00 - 299,99 € | 49 € |
Filipine | de la 300,00 € | Gratuit |
Polonia |
0,00 - 149,99 PLN
|
InPost Paczkomat – plată în avans: 9,99 lei Kurier – plată în avans: 12,99 lei |
Polonia | de la 150,00 PLN | Gratuit |
Portugalia | 0,00 - 49,99 € | 5 € |
Portugalia | de la 50,00 € | Gratuit |
România | 0,00 - 49,99 € | 5 € |
România | de la 50,00 € | Gratuit |
San Marino | 0,00 - 249,99 € | 25 € |
San Marino | de la 250,00 € | Gratuit |
Serbia | 0,00 - 249,99 € | 25 € |
Serbia | de la 250,00 € | Gratuit |
Slovacia | 0,00 - 49,99 € | 5 € |
Slovacia | de la 50,00 € | Gratuit |
Slovenia | 0,00 - 49,99 € | 5 € |
Slovenia | de la 50,00 € | Gratuit |
RPA | 0,00 - 299,99 € | 49 € |
RPA | de la 300,00 € | Gratuit |
Spania | 0,00 - 49,99 € | 5 € |
Spania | de la 50,00 € | Gratuit |
Suedia | 0,00 - 49,99 € | 5 € |
Suedia | de la 50,00 € | Gratuit |
Elveţia | 0,00 - 249,99 € | 25 € |
Elveţia | de la 250,00 € | Gratuit |
Turcia | 0,00 - 249,99 € | 25 € |
Turcia | de la 250,00 € | Gratuit |
Statele Unite | 0,00 - 299,99 € | 49 € |
Statele Unite | de la 300,00 € | Gratuit |
Vietnam | 0,00 - 299,99 € | 49 € |
Vietnam | de la 300,00 € | Gratuit |
Produsele achiziționate din Magazin sunt livrate prin intermediul unei firme de curierat.
CAPITOLUL 7 DREPTUL DE RETRAGERE DIN CONTRACT
- Consumatorul are dreptul de a se retrage din acest contract în termen de 30 de zile fără a oferi un motiv, cu excepția prevederii art. 8 din Regulament.
- Perioada de retragere expiră după 30 de zile de la data:
- în care Consumatorul intră sau în care o terță persoană, alta decât transportatorul și indicată de Consumator, intră în posesia fizică a bunului – în cazul unui contract de vânzare;
- în care Consumatorul a intrat în posesia ultimului bun sau în care o terță persoană, alta decât transportatorul și indicată de Consumator, a intrat în posesia fizică a ultimului bun – în cazul unui contract referitor la mai multe bunuri comandate de Consumator într-o singură comandă și livrate separat.
- Pentru a beneficia de dreptul de retragere din contract, Consumatorul trebuie să informeze Vânzătorul, folosind datele indicate la pct. 2 din Regulament, cu privire la decizia sa de a se retrage din acest contract printr-o declarație clară (de exemplu, o scrisoare trimisă prin poștă sau e-mail).
- Consumatorul poate folosi modelul de formular de retragere din contract anexat, însă acest lucru nu este obligatoriu.
- Pentru a respecta termenul de retragere din contract, este suficient ca Consumatorul să trimită o informație referitoare la exercitarea dreptului său de retragere din contract înainte de expirarea termenului de retragere din contract.
EFECTELE RENUNȚĂRII LA CONTRACT
- În cazul în care Consumatorul se retrage din prezentul contract, toate plățile primite de la acesta, inclusiv costurile de livrare (cu excepția costurilor suplimentare rezultate din alegerea de către Consumator a unui alt tip de livrare decât cel mai ieftin tip de livrare standard oferit de Vânzător), vor fi returnate fără întârziere nejustificată, iar în orice caz, nu mai târziu de 30 de zile de la data la care Vânzătorul a fost informat despre decizia Consumatorului de a se retrage din prezentul contract.
- Vânzătorul va efectua o astfel de returnare folosind aceeași metodă de plată pe care Consumatorul a folosit-o la tranzacția inițială, cu excepția cazului în care Consumatorul a decis în mod expres altfel; în orice caz, Consumatorul nu va suporta niciun fel de taxe pentru o astfel de returnare.
- Vânzătorul poate amâna returnarea banilor până la primirea bunului de către Vânzător sau la furnizarea de către Consumator a dovezii de returnare a bunului, în funcție de ceea ce se întâmplă mai devreme.
- Consumatorul trebuie să returneze bunul sau să-l predea Vânzătorului la adresa: str. Sucha 172, 66-004 Zielona Góra, Polonia, fără întârziere nejustificată, iar în orice caz nu mai târziu de 14 zile de la data la care Consumatorul a informat Vânzătorul despre retragerea din acest contract. Termenul este respectat dacă Consumatorul returnează bunul înainte de expirarea termenului de 14 zile.
- Vânzătorul suportă costurile directe de returnare a produsului.
- Consumatorul este responsabil doar pentru diminuarea valorii bunului rezultată din manipularea acestuia într-un mod diferit de cel necesar pentru a stabili natura, caracteristicile și funcționarea bunului.
- Dacă produsul, din cauza caracterului său, nu poate fi returnat în mod obișnuit prin curier sau prin Paczkomat InPost, Consumatorul va trebui, de asemenea, să suporte costurile directe de returnare a produsului. Informația despre costul estimat va fi furnizată Consumatorului în descrierea produsului din Magazin sau în timpul plasării comenzii.
- În cazul în care este necesar să se returneze fondurile dintr-o tranzacție efectuată cu cardul de plată, Vânzătorul va efectua returnarea în contul bancar asociat acestui card de plată.
SECTIUNEA 8 EXCEPȚII DE LA DREPTUL DE RETRAGERE
- Consumatorului nu îi revine dreptul de a se retrage din contractul încheiat la distanță în cazul contractelor:
- livrarea de bunuri care pot să se strice sau să expire rapid;
- livrarea de bunuri sigilate care, din motive de protecție a sănătății sau din motive de igienă, nu pot fi returnate, iar ambalajul acestora a fost deschis după livrare;
- livrarea bunurilor care, după livrare, din cauza caracterului lor, devin inseparabil legate de alte lucruri;
- livrarea de înregistrări audio sigilate sau înregistrări video sigilate sau programe software sigilate, a căror ambalaj a fost deschis după livrare;
- livrarea de ziare, periodice sau reviste, cu excepția contractelor de abonament pentru livrarea acestor publicații;
- livrarea de bunuri sau servicii al căror preț depinde de fluctuațiile de pe piața financiară, asupra cărora Vânzătorul nu are control, și care pot apărea înainte de expirarea termenului de retragere din contract.
CAPITOLUL 9 RECLAMAȚII
I DISPOZIȚII GENERALE
- Vânzătorul solicită ca reclamațiile să fie trimise la adresa poștală sau la adresa de e-mail indicată la pct. 2 din Regulament.
- Dacă produsului i s-a acordat o garanție suplimentară, informațiile despre aceasta și condițiile sale sunt disponibile în Magazin.
- Reclamațiile referitoare la funcționarea Magazinului trebuie raportate prin intermediul electronic la adresa de e-mail indicată la pct. 2 din Regulament.
- Dacă în acest punct (în ceea ce privește reclamațiile) nu s-a specificat altfel, Vânzătorul va analiza reclamația în termen de maximum 30 de zile – cu excepția prevederilor art. 11 alin. 3 din Regulament.
II CONSUMATORI
-
BUNURI
- Vânzătorul răspunde față de Consumator pentru neconformitatea bunului cu contractul, care există în momentul livrării bunului și care se va manifesta în termen de doi ani de la acel moment - cu excepția § 11 alin. 3 din Regulament și condiții.
- În cazul neconformității bunului cu contractul, Consumatorul poate – în condițiile stabilite de Directivă:
- solicita un schimb;
- solicita reparatii.
- În plus, Consumatorul poate - în condițiile stabilite în Directivă:
- a depune Vânzătorului o declarație exprimând decizia de a renunța la contract;
- a solicita o reducere a prețului
- Vânzătorul nu a efectuat repararea sau înlocuirea sau, după caz, nu a efectuat repararea sau înlocuirea conform Articolului 14(2) și (3) din Directivă, sau Vânzătorul a refuzat să aducă bunul în conformitate cu Articolul 13 alin. 3 din directivă;
- discrepanța apare în ciuda încercării Vânzătorului de a aduce bunul în conformitate cu contractul;
- discrepanța are un caracter atât de grav încât justifică reducerea imediată a prețului sau rezilierea contractului de vânzare; sau
- Vânzătorul a declarat sau din împrejurări rezultă că nu va aduce bunul în conformitate cu contractul într-un termen rezonabil sau fără inconveniente semnificative pentru Consumator.
- Consumatorul nu are dreptul de a se retrage din contract pe baza acestui alineat (referitor la bunuri), dacă neconformitatea cu contractul este nesemnificativă.
- În cazul eliminării neconformității bunului cu contractul prin reparare sau înlocuirea bunului, Consumatorul trebuie să pună bunul la dispoziția Vânzătorului. Vânzătorul va ridica bunul înlocuit pe cheltuiala Vânzătorului.
- În cazul rezilierii contractului de vânzare a bunurilor de către Consumator, Consumatorul este obligat să returneze bunul Vânzătorului fără întârziere, pe cheltuiala Vânzătorului, la adresa str. Sucha 172, 66-004 Zielona Góra, Polonia. Vânzătorul va restitui Consumatorului prețul plătit pentru bun fără întârziere, dar nu mai târziu de 14 zile de la primirea bunului sau de la furnizarea de către Consumator a dovezilor de returnare a bunului – cu respectarea § 11 alin. 3 din Regulament.
- Vânzătorul va restitui Consumatorului sumele datorate ca urmare a exercitării dreptului de a reduce prețul fără întârziere nejustificată, dar nu mai târziu de 14 zile de la data la care Consumatorul a notificat Vânzătorului cererea de reducere a prețului – cu excepția pct. 11 alin. 3 din Regulament.
-
MECHANISMUL JUDICIAR DE RECLAMAȚII ȘI RECUPERARE A PRETENȚIILOR
- În cazul în care procedura de reclamație nu va aduce rezultatele așteptate, Consumatorul poate beneficia, printre altele.
- ajutor competent Centru European de Consumatori EWG-Net. Centrele oferă consumatorilor informații despre drepturile lor și ajută la rezolvarea problemelor individuale legate de tranzacțiile transfrontaliere. Ajutorul centrelor de consum este, în mod implicit, gratuit. Lista centrelor de consum competente pentru fiecare țară poate fi găsită la adresa: https://konsument.gov.pl/eck-w-Europie/.
- Rezolvarea disputelor online (ODR) elaborat de Comisia Europeană, disponibil la adresa: https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home2.show&lng=EN.
- În plus, pe teritoriul RP sunt disponibile următoarele opțiuni de suport:
- mediile conduse de inspectorul comercial județean competent, la care trebuie să se adreseze cererea de desfășurare a medierii. Procedura este, în principiu, gratuită. Lista Inspectoratelor se găsește la adresa: https://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php#faq595;
- ajutorul instanței de arbitraj pentru consumatori competente local, care funcționează sub egida Inspectoratului Județean de Comerț, la care trebuie depusă cererea de reexaminare a cazului la instanța de arbitraj. Procedura este, în principiu, gratuită. Lista instanțelor este disponibilă la adresa: https://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php#faq596;
- asistență gratuită de la avocatul consumatorilor municipal sau județean.
- În cazul în care procedura de reclamație nu va aduce rezultatele așteptate, Consumatorul poate beneficia, printre altele.
III CUMPĂRĂTORII CARE NU SUNT CONSUMATORI
- Pentru a evita orice îndoială, Vânzătorul precizează că, în cazul reclamațiilor, răspunderea Vânzătorului față de Cumpărătorul care nu este Consumator se aplică conform pct. 12.
CAPITOLUL 10 DATE PERSONALE
- Administratorul datelor personale furnizate de Cumpărător în timpul utilizării Magazinului este Vânzătorul. Informații detaliate privind prelucrarea datelor personale de către Vânzător – inclusiv alte scopuri și temeiuri pentru prelucrarea datelor, precum și destinatarii datelor – se regăsesc în Politica de Confidențialitate disponibilă în Magazin – având în vedere principiul transparenței prevăzut în Regulamentul General privind Protecția Datelor al Parlamentului European și al Consiliului privind protecția datelor – „`GDPR".
- Scopul prelucrării datelor Cumpărătorului de către Vânzător, furnizate de Cumpărător în legătură cu achizițiile din Magazin, este realizarea comenzilor. Baza legală pentru prelucrarea datelor personale în acest caz este:
- contract sau acțiuni întreprinse la cererea Cumpărătorului în scopul încheierii contractului (art. 6 alin. 1 lit. b GDPR),
- obligația legală care revine Vânzătorului în legătură cu contabilitatea (art. 6 alin. 1 lit. c GDPR), precum și
- interesul legitim al Vânzătorului, constând în prelucrarea datelor pentru a stabili, a solicita sau a apăra eventualele pretenții (art. 6 alin. 1 lit. f GDPR).
- Furnizarea datelor de către Cumpărător este voluntară, dar în același timp necesară pentru încheierea contractului. Neoferirea acestor date va împiedica încheierea contractului în Magazin.
- Datele Cumpărătorului furnizate în legătură cu achizițiile din Magazin vor fi prelucrate până la:
- contractul încheiat între Cumpărător și Vânzător expiră;
- se va încheia obligația legală care impune Vânzătorului obligația de a prelucra datele Cumpărătorului;
- se va înceta de către Cumpărător sau Vânzător să formuleze pretenții legate de contractul încheiat de Magazin;
- "se va accepta opoziția Cumpărătorului față de prelucrarea datelor sale personale – în cazul în care temeiul prelucrării a fost un interes legitim al Vânzătorului"
- Cumpărătorul are dreptul să ceară:
- acces la datele tale personale,
- corectarea lor,
- eliminarea lor,
- restricționarea prelucrării,
- transferul datelor către un alt administrator
si dreptul la: - "formularea obiecției în momentul oportun împotriva prelucrării datelor din motive legate de situația specială a Cumpărătorului – împotriva prelucrării datelor personale referitoare la persoana vizată, bazată pe art. 6 alin. 1 lit. f GDPR (adică pe interesele legitime urmărite de operator)."
- Pentru a-și exercita drepturile, Cumpărătorul trebuie să contacteze Vânzătorul folosind datele indicate la pct. 2 din Regulament.
- Dacă Cumpărătorul consideră că datele sale sunt prelucrate ilegal, poate depune o plângere la Președintele Autorității Naționale de Supraveghere a Prelucrării Datelor cu Caracter Personal.
SECTIUNEA 11 RESTRICȚII
- Este interzis ca Cumpărătorul să furnizeze conținut de natură ilegală.
- Fiecare comandă plasată în Magazin necesită încheierea unui contract separat și acceptarea separată a Regulamentului. Contractul se încheie pe o perioadă și în scopul realizării comenzii.
- La orice contract încheiat pe baza Regulamentului se aplică dispozițiile dreptului polonez, cu excepția cazului în care se renunță sau se limitează dreptul la protecția care revine Consumatorului în temeiul dispozițiilor legale imperative care ar fi aplicabile dacă nu ar exista Alegerea legii. În astfel de cazuri, au prioritate clauzele cele mai favorabile pentru Consumator.
- Contractele încheiate prin Magazin sunt încheiate în limba engleză.
- Niciuna dintre dispozițiile acestui Regulament nu exclude și nu limitează în niciun fel drepturile Consumatorului impuse de legislație.
CAPITOLUL 12 DISPOZIȚII APLICABILE CUMPĂRĂTORILOR CARE NU SUNT CONSUMATORI
- Niciunui alt subiect decât Consumatorul nu îi revine dreptul de a se retrage din contractul încheiat la distanță, menționat la pct. 7 din Regulament.
- Orice responsabilitate a Vânzătorului față de Cumpărătorul care nu este Consumator, în limitele permise de lege, este exclusă.
- Orice dispute apărute între Vânzător și Cumpărător, care nu este Consumator, vor fi supuse instanței competente pentru sediul Vânzătorului.
ANEXA NR 1. LA REGULAMENT
Mai jos se află un model de formular de retragere din contract, pe care Consumatorul îl poate (dar nu este obligat) utiliza.Formular de plată
(completați și returnați acest formular doar dacă doriți să renunțați la contract)
MICHAELSERGE BM ALBIN POPŁAWSKI
ul. Sucha 172, 66-004 Zielona Góra, Polonia
e-mail: shop@michaelserge.com
- Eu/Noi (*) ........................................... .......................... prin prezenta informez că eu/noi (*) renunț la/renunțăm la (*) contractul meu/al nostru (*) de vânzare a următoarelor bunuri (*)/de prestare a următoarei servicii (*):
.................................................. .................................................. .................................................. ........................
.................................................. .................................................. .................................................. ........................
.................................................. .................................................. .................................................. ........................
- Comandat pe(*)/primit la(*)
.................................................. .................................................. .................................................. ........................
– Numele și prenumele consumatorului(-ilor):
.................................................. .................................................. .................................................. ........................
– Adresa Consumatorului(-ilor):
.................................................. .................................................. .................................................. ........................
.................................................. .................................................. .................................................. ........................
.................................................. ...........................................
Semnătura Consumatorului(-ilor)
(doar dacă acest formular este trimis pe hârtie)
Date ............................................
(*) Se va tăia ce nu este necesar.
Cele mai vândute
Locomotivă din fier „Retro Express” – decor, model, realizat manual cu posibilitate de gravare
Sekstant Premium cu Busola Antică - posibilitate de personalizare prin gravură
Ciocanul lui Thor "Chief" - Ciocan Meșteșugit, personalizare prin gravură pentru cadou