Regulament newsletter
CUPRINS
Sectiunea 1 Definiții
Sectiunea 2 Newsletter
Sectiunea 3 Reclamații
Sectiunea 4 Date personale
Secțiunea 5 Dispoziții finale
SECȚIUNEA 1 DEFINIȚII
consumator – consumator în sensul directivei Parlamentului European și Consiliului 2011/83/UE din 25 octombrie 2011 privind drepturile consumatorilor, care modifică directiva Consiliului 93/13/CEE și directiva 1999/44/CE a Parlamentului European și a Consiliului și abrogă directiva Consiliului 85/577/CEE și directiva 97/7/CE a Parlamentului European și a Consiliului.
Newsletter – serviciu furnizat gratuit prin intermediul electronic care constă în primirea de către Beneficiar a mesajelor solicitate anterior referitoare la Magazin, trimise de Furnizor prin intermediul electronic. Conține informații despre oferte, reduceri și noutăți în Magazin.
Magazin – magazin online sub numele michaelserge.com – magazin online pentru bărbați, gestionat de Furnizor la adresa: https://michaelserge.com
Furnizor - ALBIN KAMIL POPŁAWSKI, antreprenor care desfășoară activitate economică sub firma BM ALBIN POPŁAWSKI, înregistrat în Registrul Național al Persoanelor Juridice și al Activităților Economice, gestionat de ministrul responsabil cu problemele economice și cu conducerea Registrului Național al Persoanelor Juridice și al Activităților Economice, numărul de identificare VAT Uniunea Europeană PL9261565906, nr. REGON. 080219259, str. Sucha 172, 66-004 Zielona Góra, Polonia.
Client – orice entitate care utilizează serviciul Newsletter.
SECȚIUNEA 2 NEWSLETTER
- Clientul folosește serviciul Newsletter în mod voluntar.
- Pentru a utiliza serviciul Newsletter, este necesar un dispozitiv cu un browser web actualizat, care să suporte JavaScript și cookie-uri, precum și acces la internet, precum și un cont de e-mail activ.
- Mesajele de e-mail în cadrul acestui serviciu vor fi trimise la adresa de e-mail a Clientului furnizată în timpul abonării la Newsletter.
- Pentru a încheia Contractul și a se abona la Newsletter, Clientul, în primul pas, își introduce adresa de e-mail în locul desemnat din Magazin pentru a primi mesajele Newsletter. Odată ce s-a abonat la Newsletter, se încheie un contract de prestare a serviciilor, iar Furnizorul începe să presteze serviciul în favoarea Clientului, cu excepția pct. 5.
- Pentru a furniza corect serviciul Newsletter, Clientul este obligat să furnizeze o adresă de e-mail corectă.
- În corespondența prin e-mail va apărea informația despre renunțarea la abonamentul Newsletter-ului și un link pentru renunțarea la abonament.
- Clientul poate oricând, fără a oferi un motiv și fără a suporta costuri, să renunțe la abonamentul Newsletter-ului, folosind opțiunea menționată la pct. 6 sau trimițând un e-mail la adresa de poștă electronică a Furnizorului: shop@michaelserge.com.
- Clicking on the unsubscribe link or sending an email requesting to cancel the subscription will result in the immediate termination of the contract for the provision of this service.
CAPITOLUL 3 RECLAMAȚII
- Reclamațiile referitoare la Newsletter trebuie trimise la adresa de e-mail: shop@michaelserge.com.
- Furnizorul va răspunde la reclamație în termen de 14 zile de la primirea acesteia.
MECHANISMUL DE RECLAMAȚIE ȘI RECUPERARE A PRETENȚIILOR POST-JUDICIARE - În cazul în care procedura de reclamație nu va aduce rezultatele așteptate, Consumatorul poate beneficia, printre altele.
- ajutor competent Centru European pentru Consumatori EWG-Net. Centrele oferă consumatorilor informații despre drepturile lor și ajută la rezolvarea problemelor individuale legate de tranzacțiile transfrontaliere. Ajutorul centrelor pentru consumatori este implicit gratuit.
Lista Centrelor de Consumatori corespunzătoare fiecărei țări se află la adresa: https://konsument.gov.pl/eck-w-Europie/; - Rezolvarea disputelor online (ODR) elaborat de Comisia Europeană, disponibil la adresa: https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home2.show&lng=EN.
- ajutor competent Centru European pentru Consumatori EWG-Net. Centrele oferă consumatorilor informații despre drepturile lor și ajută la rezolvarea problemelor individuale legate de tranzacțiile transfrontaliere. Ajutorul centrelor pentru consumatori este implicit gratuit.
- În plus, pe teritoriul RP sunt disponibile următoarele opțiuni de suport:
- mediile conduse de inspectorul comercial județean competent, la care trebuie să se adreseze cererea de mediere. Procedura este, în principiu, gratuită. Lista Inspectoratelor se găsește la adresa: https://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php#faq595;
- ajutorul instanței de arbitraj pentru consumatori competente local, care funcționează sub egida Inspectoratului Regional de Comerț, la care trebuie depusă cererea de reexaminare a cazului la instanța de arbitraj. Procedura este, în principiu, gratuită. Lista instanțelor este disponibilă la adresa: https://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php#faq596;
- asistență gratuită de la avocatul consumatorilor municipal sau județean.
CAPITOLUL 4 DATE PERSONALE
- Administratorul datelor personale furnizate de Client în legătură cu abonarea la Newsletter este Furnizorul de servicii. Informații detaliate privind prelucrarea datelor personale de către Furnizorul de servicii – inclusiv alte scopuri și temeiuri pentru prelucrarea datelor, precum și destinatarii datelor – se regăsesc în Politica de Confidențialitate disponibilă în Magazin – având în vedere principiul transparenței prevăzut în Regulamentul General privind Protecția Datelor al Parlamentului European și al Consiliului privind protecția datelor – „`GDPR".
- Datele Clientului sunt prelucrate în scopul trimiterii Newsletter-ului. Baza prelucrării datelor personale în acest caz este contractul de prestare a serviciilor sau acțiunile întreprinse la cererea Clientului în vederea încheierii unui astfel de contract (art. 6 alin. 1 lit. b GDPR) și interesul legitim al Furnizorului de servicii, constând în prelucrarea datelor în scopul stabilirii, exercitării sau apărării unor eventuale pretenții (art. 6 alin. 1 lit. f GDPR).
- Furnizarea datelor de către Client este voluntară, dar în același timp necesară pentru prestarea serviciului Newsletter. Lipsa furnizării datelor înseamnă că Furnizorul nu va putea presta un astfel de serviciu.
- Datele Clientului vor fi prelucrate până la:
- Clientul se va dezabona de la Newsletter;
- încetarea posibilității de a revendica de către Client sau Furnizor pretenții legate de Newsletter;
- va fi acceptat opoziția Clientului față de prelucrarea datelor sale personale – în cazul în care temeiul prelucrării a fost un interes legitim al Furnizorului de servicii
- Clientul are dreptul să ceară:
- acces la datele tale personale,
- corectarea lor,
- eliminarea lor,
- restricționarea prelucrării,
- transferul datelor către un alt administrator
si dreptul la: - "întârzieri în momentul de opoziție față de prelucrarea datelor din motive legate de situația specială a Clientului – față de prelucrarea datelor personale referitoare la persoana vizată, bazată pe art. 6 alin. 1 lit. f GDPR (adică pe interesele legitime urmărite de operator)."
- Pentru a-și exercita drepturile, Clientul ar trebui să contacteze Furnizorul.
- Dacă Clientul consideră că datele sale sunt prelucrate ilegal, poate depune o plângere la Președintele Autorității Naționale de Supraveghere a Prelucrării Datelor cu Caracter Personal.
SECTIUNEA 5 DISPOZIȚII FINALE
- Furnizorul își rezervă dreptul de a modifica prezentul Regulament doar din motive întemeiate. Prin motiv întemeiat se înțelege o modificare necesară a Regulamentului cauzată de modernizarea serviciului Newsletter sau de modificarea legislației aplicabile serviciului Furnizorului.
- Informațiile despre modificările planificate ale Regulamentului vor fi trimise la adresa de e-mail a Clientului indicată la abonarea la Newsletter cu cel puțin 7 zile înainte de intrarea în vigoare a modificărilor.
- Dacă Clientul nu își exprimă opoziția față de schimbarea planificată, se așteaptă ca aceasta să intre în vigoare, considerându-se că a acceptat-o.
- Dacă Clientul nu acceptă modificările planificate, ar trebui să trimită o notificare în acest sens la adresa de e-mail a Furnizorului: shop@michaelserge.com. Aceasta va duce la rezilierea contractului de prestări servicii începând cu data intrării în vigoare a modificărilor planificate.
- Este interzis ca Clientul să furnizeze conținut de natură ilegală.
- Contractul de furnizare a serviciului Newsletter se încheie în limba engleză.
- Orice dispute apărute între Furnizor și Clientul care nu este Consumator vor fi supuse instanței competente pentru sediul Furnizorului.
Cele mai vândute
Locomotivă din fier „Retro Express” – decor, model, realizat manual cu posibilitate de gravare
Sekstant Premium cu Busola Antică - posibilitate de personalizare prin gravură
Ciocanul lui Thor "Chief" - Ciocan Meșteșugit, personalizare prin gravură pentru cadou