Termenii și condițiile magazinului online din 23.03.2022.
Numărul de licență acordat de Agenția Legală: dd456b46-2592-40f9-b895-dcc4bd8ab28f.

MichaelSerge - magazin online, Termeni și condiții

stabilirea, printre altele, a termenilor de incheiere a contractelor prin intermediul Magazinului, care contin cele mai importante informatii despre Vanzator, Magazin si drepturile Consumatorului.

LISTĂ DE CONȚINUT
Secțiunea 1 Definiții
Secțiunea 2 Datele de contact ale vânzătorului
Secțiunea 3 Cerinte tehnice
Secțiunea 4 Achiziționare la Magazin
Secțiunea 5 Plăţile
Secțiunea 6 Efectuarea comenzilor
Secțiunea 7 Dreptul de retragere
Secțiunea 8 Excepții de la dreptul de retragere
Secțiunea 9 Reclamații
Secțiunea 10 Datele cu caracter personal
Secțiunea 11 restricţii
Secțiunea 12 Dispoziții aplicabile Cumpărătorilor care nu sunt consumatori
Anexa 1: Model de formular de retragere

Secțiunea 1 DEFINIȚII

Cont – o funcție gratuită a Magazinului (serviciu online), reglementată prin termeni și condiții separate, care permite Cumpărătorului să-și înregistreze propriul cont individual la Magazin.
Zile lucrătoare – de luni până vineri, cu excepția sărbătorilor legale din Polonia.
Cumpărător – orice entitate care efectuează o achiziție la Magazin a cărei reședință obișnuită este în Uniunea Europeană.
Consumator – orice persoană fizică care efectuează achiziții la Magazin în scopuri care sunt în afara comerțului, afacerii, meșteșugurilor sau profesiei respectivei persoane.
Directivă – Directiva (UE) 2019/771 a Parlamentului European și a Consiliului din 20 mai 2019 privind anumite aspecte privind contractele de vânzare de bunuri, de modificare a Regulamentului (UE) 2017/2394 și a Directivei 2009/22/CE și de abrogare a Directivei 1999/44/CE.
Vânzător – ALBIN KAMIL POPŁAWSKI, antreprenor care desfășoară o activitate comercială sub denumirea BM ALBIN POPŁAWSKI, înscris în Registrul Central și Informații privind Activitatea Întreprinderilor efectuat de ministrul competent pentru economie și menținerea Registrului Central și Informații privind Activitatea Întreprinderilor, TVA Uniunii Europene. Număr de identificare PL9261565906, REGON nr. 080219259, ul. Sucha 172, 66-004 Zielona Góra, Polonia.
Magazin – michaelserge.com - magazin online întreținut de Vânzător la adresa https://michaelserge.com îndreptat către Cumpărători.
Termeni si conditii – acești Termeni și Condiții.

Secțiunea 2 DETALII DE CONTACT ALE VÂNZĂTORULUI

  1. Adresa postala: ul. Sucha 172, 66-004 Zielona Góra, Polonia

DATE DE CONTACT DETALII
Vă rugăm să ne trimiteți o întrebare folosind
e-mail:"shop@michaelserge.com"

Echipa noastră de servicii pentru clienți este disponibilă între orele 9:00 - 5:00 (17:00) în zilele lucrătoare CET

Regatul Unit, Londra +44 2045772996
Polonia, Varșovia +48 222304295
Polonia, Zielona Gora +48 688383500
Linie gratuită Polonia +48 800003282

Dacă vă aflați în afara Europei, ne puteți contacta:
Statele Unite, Miami +17867558172
Canada, Toronto +16478466300

Retururi, reclamatii va rugam sa trimiteti NUMAI la:
MichaelSerge BM
Lubuskie, Sucha 172
Zielona Gora 66-004 Polonia
Telefon: + 48 688383500

Birourile noastre:
275 New North Road
Suita Islington 1618
Londra, N1 7AA

Asa 172
Zielona Gora, 66-004
Polonia

Via Boezio 6
Roma, 00193
Italia

Nauschgasse 4/3/2
Viena, WI 1220
Austria

Paxlaan 10
Hoofddorp, Noord Holland 2131 PZ
Olanda

Route de Saint-Cergue 24bis
Nyon, VD 1260
Elveţia

ORCA - Calle Gil-Vernet 54/55
Les Tapies 1
Hospitalet De L'infant, Tarragona
43890
Spania

1000 Brickell Ave
Ste 715
Miami, FL 33131
Statele Unite

Strada Howe 329
Vancouver, BC V6C3N2
Canada

Fondator și coproprietar al MichaelSerge:
BM Poplawski Albin "Popper"
TVA: PL9261565906
Lubuskie, Sucha 172
Zielona Gora 66-004
Europa, Polonia

Tariful de bază al operatorului de telecomunicații utilizat de Cumpărător se aplică apelurilor telefonice efectuate de Cumpărător. Vânzătorul subliniază că costul apelurilor non-domestice poate fi mai mare decât costul apelurilor interne – în funcție de tariful adoptat de operatorul Cumpărătorului.

Secțiunea 3 CERINȚE TEHNICE

  1. Un dispozitiv cu acces la internet și browser web care acceptă:
    • fișiere cookie
    • JavaScript
    este necesar pentru buna funcționare a Magazinului.
  2. Un cont de e-mail activ este necesar pentru a plasa o comandă la Magazin, în plus față de cerințele specificate în subsecțiunea 1.

Secțiunea 4 CUMPĂRARE LA MAGAZIN

  1. Prețurile produselor afișate la Magazin sunt prețurile totale.
  2. Pretul total afisat la Magazin include: pretul produsului si costul de livrare – daca este cazul.
  3. Cumpărătorul adaugă mai întâi produsul ales în coșul magazinului.
  4. Apoi Cumpărătorul alege mijloacele de livrare și plată disponibile la Magazin și, de asemenea, furnizează orice date necesare pentru executarea comenzii.
  5. Comanda este plasată atunci când Cumpărătorul își confirmă conținutul și acceptă Termenii și Condițiile.
  6. Plasarea comenzii echivalează cu încheierea contractului între Cumpărător și Vânzător.
  7. Cumpărătorul se poate înregistra la Magazin, adică își poate crea un Cont la Magazin sau poate achiziționa produse fără înregistrare, furnizând datele sale pentru fiecare potențială comandă.

Secțiunea 5 PLĂȚI

  1. Sub rezerva subsecțiunii 2, următoarele mijloace de plată sunt disponibile la Magazin:
    1. un transfer regulat în contul bancar al Vânzătorului;
    2. cu cardul de plata:
      • Viza
      • Visa Electron
      • MasterCard
      • MasterCard Electronic
      • Maestro
    3. platforma de plata:
      • PayPal
      • stripe.com
      • klarna.com
    4. la livrare, adică cu cardul sau numerar la livrarea bunurilor către Cumpărător.
  2. Informații suplimentare despre mijloacele de plată pot fi găsite la fila relevantă din Magazin, inclusiv informații despre posibilitatea utilizării unor mijloace specifice în funcție de țara Cumpărătorului.
  3. În cazul în care Cumpărătorul alege să plătească comanda în avans, plata trebuie efectuată în termen de 7 zile lucrătoare de la data încheierii contractului.
  4. Vanzatorul declara ca in cazul modalitatilor de plata in care campul de introducere a datelor necesare procesarii platii apare imediat dupa plasarea comenzii, plata este posibila numai imediat dupa plasarea comenzii.
  5. Prin efectuarea unei achiziții la Magazin, Cumpărătorul acceptă utilizarea facturilor electronice de către Vânzător. Cumpărătorul are dreptul de a-și retrage consimțământul.

Sectiunea 6 EXECUREA COMENZILOR

  1. Vânzătorul este obligat să livreze produsul fără defecte.
  2. Timpul de onorare a comenzii este specificat la Magazin.
  3. În cazul în care Cumpărătorul alege să plătească comanda în avans, Vânzătorul va începe îndeplinirea comenzii după ce a primit plata.
  4. Daca mai multe produse sunt comandate de catre Cumparator intr-o singura comanda, comanda va fi executata in timpul corespunzator produsului cu cel mai mare timp de onorare a comenzii.
  5. Unde livrăm: 
Țară Valoarea comenzii Costat
Albania 0,00 - 249,99 € 25 €
Albania de la 250,00 € Gratuit
Argentina 0,00 - 299,99 € 49 €
Argentina de la 300,00 € Gratuit
Australia 0,00 - 299,99 € 49 €
Australia de la 300,00 € Gratuit
Austria 0,00 - 49,99 € 5 €
Austria de la 50,00 € Gratuit
Belgia 0,00 - 49,99 € 5 €
Belgia de la 50,00 € Gratuit
Brazilia 0,00 - 299,99 € 49 €
Brazilia de la 300,00 € Gratuit
Insulele Virgine Britanice 0,00 - 299,99 € 49 €
Insulele Virgine Britanice de la 300,00 € Gratuit
Bulgaria 0,00 - 49,99 € 5 €
Bulgaria de la 50,00 € Gratuit
Canada 0,00 - 299,99 € 49 €
Canada de la 300,00 € Gratuit
Chile 0,00 - 299,99 € 49 €
Chile de la 300,00 € Gratuit
Croaţia 0,00 - 49,99 € 5 €
Croaţia de la 50,00 € Gratuit
Cipru 0,00 - 249,99 € 25 €
Cipru de la 250,00 € Gratuit
Republica Cehă 0,00 - 49,99 € 5 €
Republica Cehă de la 50,00 € Gratuit
Danemarca 0,00 - 49,99 € 5 €
Danemarca de la 50,00 € Gratuit
Republica Dominicana 0,00 - 299,99 € 49 €
Republica Dominicana de la 300,00 € Gratuit
Egipt 0,00 - 299,99 € 49 €
Egipt de la 300,00 € Gratuit
Estonia 0,00 - 49,99 € 5 €
Estonia de la 50,00 € Gratuit
Finlanda 0,00 - 49,99 € 5 €
Finlanda de la 50,00 € Gratuit
Franţa 0,00 - 49,99 € 5 €
Franţa de la 50,00 € Gratuit
Georgia 0,00 - 249,99 € 25 €
Georgia de la 250,00 € Gratuit
Germania 0,00 - 49,99 € 5 €
Germania de la 50,00 € Gratuit
Gibraltar 0,00 - 249,99 € 25 €
Gibraltar de la 250,00 € Gratuit
Marea Britanie 0,00 - 249,99 € 25 €
Marea Britanie de la 250,00 € Gratuit
Grecia 0,00 - 49,99 € 5 €
Grecia de la 50,00 € Gratuit
Ungaria 0,00 - 49,99 € 5 €
Ungaria de la 50,00 € Gratuit
Islanda 0,00 - 249,99 € 25 €
Islanda de la 250,00 € Gratuit
India 0,00 - 299,99 € 49 €
India de la 300,00 € Gratuit
Irlanda 0,00 - 49,99 € 5 €
Irlanda de la 50,00 € Gratuit
Israel 0,00 - 299,99 € 49 €
Israel de la 300,00 € Gratuit
Italia 0,00 - 49,99 € 5 €
Italia de la 50,00 € Gratuit
Japonia 0,00 - 299,99 € 49 €
Japonia de la 300,00 € Gratuit
Kosovo 0,00 - 249,99 € 25 €
Kosovo de la 250,00 € Gratuit
Lichtenstein 0,00 - 249,99 € 25 €
Lichtenstein de la 250,00 € Gratuit
Lituania 0,00 - 49,99 € 5 €
Lituania de la 50,00 € Gratuit
Luxemburg 0,00 - 249,99 € 25 €
Luxemburg de la 250,00 € Gratuit
Malta 0,00 - 249,99 € 25 €
Malta de la 250,00 € Gratuit
Mexic 0,00 - 299,99 € 49 €
Mexic de la 300,00 € Gratuit
Republica Moldova 0,00 - 249,99 € 25 €
Republica Moldova de la 250,00 € Gratuit
Monaco 0,00 - 249,99 € 25 €
Monaco de la 250,00 € Gratuit
Olanda 0,00 - 49,99 € 5 €
Olanda de la 50,00 € Gratuit
Noua Zeelandă 0,00 - 299,99 € 49 €
Noua Zeelandă de la 300,00 € Gratuit
Macedonia de Nord 0,00 - 249,99 € 25 €
Macedonia de Nord de la 250,00 € Gratuit
Norvegia 0,00 - 49,99 € 54,99 €
Norvegia 50,00 - 299,99 € 39,99 €
Norvegia de la 300 € Gratuit
Filipine 0,00 - 299,99 € 49 €
Filipine de la 300,00 € Gratuit
Polonia 0,00 - 49,99 € 5 €
Polonia de la 50,00 € Gratuit
Portugalia 0,00 - 49,99 € 5 €
Portugalia de la 50,00 € Gratuit
România 0,00 - 49,99 € 5 €
România de la 50,00 € Gratuit
San Marino 0,00 - 249,99 € 25 €
San Marino de la 250,00 € Gratuit
Serbia 0,00 - 249,99 € 25 €
Serbia de la 250,00 € Gratuit
Slovacia 0,00 - 49,99 € 5 €
Slovacia de la 50,00 € Gratuit
Slovenia 0,00 - 49,99 € 5 €
Slovenia de la 50,00 € Gratuit
Africa de Sud 0,00 - 299,99 € 49 €
Africa de Sud de la 300,00 € Gratuit
Spania 0,00 - 49,99 € 5 €
Spania de la 50,00 € Gratuit
Suedia 0,00 - 49,99 € 5 €
Suedia de la 50,00 € Gratuit
Elveţia 0,00 - 249,99 € 25 €
Elveţia de la 250,00 € Gratuit
în Turcia 0,00 - 249,99 € 25 €
în Turcia de la 250,00 € Gratuit
Statele Unite 0,00 - 299,99 € 49 €
Statele Unite de la 300,00 € Gratuit
Vietnam 0,00 - 299,99 € 49 €
Vietnam de la 300,00 € Gratuit

 

Produsele achiziționate de la Magazin sunt livrate prin intermediul unei companii de livrare.

Sectiunea 7 DREPTUL DE RETRAGERE DIN CONTRACTUL

  1. Un consumator are dreptul de a se retrage din acest contract în termen de 14 zile fără a furniza niciun motiv, sub rezerva secțiunii 8 din Termeni și condiții.
  2. Perioada de retragere va expira după 14 zile din ziua:
    1. pe care Consumatorul dobândește, sau un terț, altul decât transportatorul și indicat de către Consumator, dobândește posesia fizică a bunurilor – în cazul unui contract de vânzare;
    2. pe care Consumatorul dobândește, sau un terț, altul decât transportatorul și indicat de Consumator, dobândește, posesia fizică a ultimului bun – în cazul unui contract care se referă la mai multe bunuri comandate de Consumator într-o singură comandă și livrate separat.
  3. Pentru a-și exercita dreptul de retragere, Consumatorul trebuie să informeze Vânzătorul, folosind datele specificate în secțiunea 2 din Termeni și Condiții, de decizia sa de a se retrage din prezentul contract printr-o declarație fără echivoc (de exemplu, o scrisoare trimisă prin poștă sau e- Poștă).
  4. Consumatorul poate folosi modelul de formular de retragere atașat, însă nu este obligatoriu.
  5. Pentru a respecta termenul limită de retragere, este suficient ca Consumatorul să trimită comunicarea sa privind exercitarea dreptului de retragere înainte de expirarea perioadei de retragere.

Efectele retragerii

  1. În cazul în care consumatorul se retrage din acest contract, consumatorului i se vor rambursa toate plățile primite de la acesta, inclusiv costurile de livrare (cu excepția costurilor suplimentare rezultate din alegerea consumatorului a unui alt tip de livrare decât cel mai puțin costisitor). de livrare standard oferită de Vânzător), fără întârzieri nejustificate și în orice caz nu mai târziu de 14 zile de la data la care Vânzătorul este informat cu privire la decizia Consumatorului de a se retrage din prezentul contract.
  2. Vânzătorul va efectua această rambursare folosind același mijloc de plată ca și consumatorul utilizat pentru tranzacția inițială, cu excepția cazului în care consumatorul a convenit în mod expres altfel; în orice caz, Consumatorul nu va suporta nicio taxă ca urmare a unei astfel de rambursări.
  3. Vânzătorul poate reține rambursarea până când Vânzătorul a primit bunurile înapoi sau Consumatorul a furnizat dovezi că a trimis înapoi bunurile, oricare dintre acestea este cea mai devreme.
  4. Consumatorul va trimite bunurile înapoi sau le va preda Vânzătorului la următoarea adresă: ul. Sucha 172, 66-004 Zielona Góra, Polonia, fără întârzieri nejustificate și în orice caz nu mai târziu de 14 zile din ziua în care Consumatorul comunică Vânzătorului retragerea sa din acest contract. Termenul este respectat dacă Consumatorul trimite înapoi bunurile înainte de expirarea perioadei de 14 zile.
  5. Consumatorul va suporta costul direct al returnării bunurilor.
  6. Consumatorul este răspunzător numai pentru orice scădere a valorii bunurilor rezultată din manipularea diferită de ceea ce este necesar pentru stabilirea naturii, caracteristicilor și funcționării bunului.
  7. În cazul în care bunurile, prin natura lor, nu pot fi returnate în mod normal prin poștă, Consumatorul va trebui să suporte și costul direct al returnării bunurilor. Consumatorului i se vor oferi informații despre costul estimat în descrierea bunului la Magazin sau în timpul procesului de plasare a comenzii.
  8. În cazul în care fondurile dintr-o tranzacție efectuată cu un card de plată trebuie returnate, Vânzătorul va efectua rambursarea în contul bancar alocat cardului de plată respectiv.

Secțiunea 8 EXCEPȚII DE LA DREPTUL DE RETRAGERE

  1. Consumatorul nu are dreptul de retragere dintr-un contract la distanta in cazul urmatoarelor contracte:
    1. furnizarea de bunuri realizate conform specificațiilor Consumatorului sau personalizate în mod clar;
    2. furnizarea de bunuri care sunt susceptibile de a se deteriora sau de a expira rapid;
    3. furnizarea de bunuri sigilate care nu sunt potrivite pentru returnare din motive de protecție a sănătății sau de igienă și au fost desigilate după livrare;
    4. livrarea de bunuri care sunt, dupa livrare, dupa natura lor, inseparabil amestecate cu alte articole;
    5. furnizarea de înregistrări audio sau video sigilate sau software de calculator sigilat care au fost desigilate după livrare;
    6. furnizarea unui ziar, periodic sau reviste, cu excepția contractelor de abonament pentru furnizarea unor astfel de publicații;
    7. furnizarea de bunuri sau servicii pentru care prețul depinde de fluctuațiile de pe piața financiară care nu pot fi controlate de către Vânzător și care pot apărea în perioada de retragere.

Secțiunea 9 PLÂNGERI

I DISPOZIȚII GENERALE

  1. Vânzătorul solicită ca reclamațiile să fie adresate la adresa poștală sau adresa de e-mail specificată în secțiunea 2 din Termeni și Condiții.
  2. Dacă a fost oferită vreo garanție suplimentară pentru produs, informațiile despre acesta și despre condițiile acestuia sunt disponibile la Magazin.
  3. Reclamațiile privind funcționarea Magazinului trebuie raportate electronic la adresa de e-mail specificată în secțiunea 2 din Termeni și condiții.
  4. Cu excepția cazului în care se specifică altfel în această secțiune (referitor la reclamații), Vânzătorul va analiza reclamația în termen de 30 de zile – sub rezerva secțiunii 11(3) din Termeni și Condiții.

II CONSUMATORI

  1. Bunuri

    1. Vânzătorul este răspunzător față de Consumator pentru orice neconformitate a bunurilor cu contractul, care există la momentul livrării bunurilor și care devine evidentă în termen de doi ani de la acel moment - sub rezerva secțiunii 11(3) din Condiții. și Condiții.
    2. În cazul unei neconformități a bunului, Consumatorul poate - în baza principiilor stabilite în directivă:
      1. cere un înlocuitor;
      2. cere o reparație.
    3. În plus, consumatorul poate - pe baza principiilor stabilite în directivă:
      1. să facă o declarație către Vânzător în care să exprimă decizia de a rezilia contractul;
      2. cere o reducere de preț
      într-o situație când:
      • vânzătorul nu a finalizat reparația sau înlocuirea sau, după caz, nu a finalizat reparația sau înlocuirea în conformitate cu articolul 14 alineatele (2) și (3) din directivă sau vânzătorul a refuzat să aducă bunurile în conformitate în conformitate cu articolul 13. 3(XNUMX) din directivă;
      • apare o neconformitate în ciuda faptului că Vânzătorul a încercat să aducă bunurile în conformitate;
      • neconformitatea este de o natură atât de gravă încât să justifice o reducere imediată a prețului sau rezilierea contractului de vânzare; sau
      • Vânzătorul a declarat, sau reiese clar din circumstanțe, că Vânzătorul nu va aduce bunurile în conformitate într-un termen rezonabil, sau fără inconveniente semnificative pentru Consumator.
    4. Consumatorul nu va avea dreptul de a rezilia contractul pe baza acestei secțiuni (privind bunuri) dacă lipsa de conformitate este doar minoră.
    5. În cazul în care lipsa de conformitate a bunurilor cu contractul urmează să fie remediată prin repararea sau înlocuirea bunurilor, Consumatorul va pune bunurile la dispoziția Vânzătorului. Vânzătorul va prelua bunurile înlocuite pe cheltuiala vânzătorului.
    6. În cazul rezilierii contractului de cumpărare a bunurilor de către Consumator, Consumatorul va returna bunurile Vânzătorului fără întârzieri nejustificate pe cheltuiala Vânzătorului, la adresa ul. Sucha 172, 66-004 Zielona Góra, Polonia. Vânzătorul va rambursa Consumatorului prețul plătit pentru bunuri fără întârziere nejustificată, dar nu mai târziu de 14 zile de la primirea bunurilor sau a dovezilor furnizate de Consumator că a returnat bunurile - sub rezerva secțiunii 11(3) din Termeni și condiții.
    7. Vânzătorul va rambursa Consumatorului sumele datorate ca urmare a exercitării dreptului la reducerea prețului fără întârzieri nejustificate, dar nu mai târziu de 14 zile de la ziua în care Consumatorul comunică vânzătorului cererea sa de reducere a prețului - sub rezerva la secțiunea 11(3) din Termeni și condiții.
  2. Mecanism extrajudiciar de plângere și recurs

    1. În cazul în care procedura de reclamație nu aduce rezultatele așteptate, Consumatorul poate utiliza, de exemplu:
      1. asistenta de competente Centrul European al Consumatorilor a EEC-Net. Centrele oferă consumatorilor informații despre drepturile lor și ajută la rezolvarea problemelor individuale legate de tranzacțiile transfrontaliere. Asistența Centrelor pentru consumatori este gratuită în mod implicit. O listă a centrelor pentru consumatori competente pentru fiecare țară poate fi găsită la: https://konsument.gov.pl/eck-w-europie/;
      2. Soluționarea online a litigiilor (ODR) dezvoltat de Comisia Europeană, disponibil la: https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home2.show&lng=EN.
    2. În plus, următoarele opțiuni de asistență sunt disponibile în Republica Polonia:
      1. medieri efectuate de inspectorul regional de comerț competent la nivel local, căruia ar trebui să se adreseze o cerere de mediere. În mod implicit, procedurile sunt gratuite. Lista inspectoratelor poate fi găsită la: https://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php#faq595;
      2. asistență din partea Curții de Arbitraj a Consumatorului, permanentă, competentă la nivel local, care operează cu Inspectorul Regional de Comerț, unde ar trebui depusă o cerere de revizuire în fața instanței de arbitraj. În mod implicit, procedurile sunt gratuite. Lista instanțelor este disponibilă la următoarea adresă: https://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php#faq596;
      3. asistență gratuită a avocatului municipal sau poviat al consumatorilor.

III CUMPĂRĂTORI CARE NU SUNT CONSUMATORI

  1. Pentru a evita orice dubiu, Vânzătorul subliniază că, în caz de plângeri, secțiunea 12(2) se va aplica răspunderii vânzătorului în raport cu Cumpărătorul care nu este Consumator.

Secțiunea 10 DATE PERSONALE

  1. Controlorul datelor cu caracter personal furnizate de Cumpărător la utilizarea Magazinului este Vânzătorul. Informații detaliate despre prelucrarea datelor cu caracter personal de către Vânzător – inclusiv alte scopuri și motive pentru prelucrarea datelor, precum și despre destinatarii datelor – pot fi găsite în Politica de confidențialitate disponibilă în Magazin – datorită principiului transparenței cuprins în General. Regulamentul privind protecția datelor al Parlamentului European și al Consiliului privind protecția datelor – „GDPR".
  2. Obiectivul prelucrării datelor Cumpărătorului de către Vânzător furnizate de Cumpărător în legătură cu cumpărăturile în Magazin este de a onora comenzile. Baza pentru prelucrarea datelor cu caracter personal în acest caz este:
    • un contract sau acțiuni întreprinse la cererea Cumpărătorului în vederea încheierii contractului (litera (b) din articolul 6 alineatul (1) din GDPR),
    • obligația legală a vânzătorului legată de contabilitate (litera (c) din articolul 6 alineatul (1) din GDPR) și
    • interesul legitim al Vânzătorului constând în prelucrarea datelor în scopul determinării, exercitării sau apărării oricăror posibile revendicări (art. 6 alineatul (1) litera (f) din GDPR).
  3. Furnizarea datelor de către Cumpărător este voluntară, dar în același timp necesară încheierii contractului. Nefurnizarea acestor date va face imposibilă încheierea contractului în Magazin.
  4. Datele Cumpărătorului furnizate în legătură cu cumpărăturile în Magazin vor fi prelucrate până la:
    1. contractul încheiat de și între Cumpărător și Vânzător expiră;
    2. Vânzătorul încetează să mai fie ținut de obligația legală care îl obligă pe Vânzător să prelucreze datele Cumpărătorului;
    3. Cumpărătorul sau Vânzătorul încetează să mai exercite pretenții legate de contractul încheiat de Magazin;
    4. opoziția Cumpărătorului la prelucrarea datelor sale personale este acceptată – dacă prelucrarea s-a bazat pe interesul legitim al Vânzătorului
    – în funcție de ceea ce este aplicabil într-un caz dat și de ce se întâmplă mai târziu.
  5. Cumpărătorul are dreptul de a solicita:
    1. acces la datele lor personale,
    2. rectificarea lor,
    3. stergerea lor,
    4. restricționarea prelucrării,
    5. transferul de date către un alt operator
      si dreptul la:
    6. opuneți în orice moment prelucrării datelor din motive legate de o situație specifică a Cumpărătorului – la prelucrarea datelor cu caracter personal referitoare la persoana vizată, în temeiul articolului 6 alineatul (1) litera (f) din GDPR (adică interese legitime urmărite de către controlor).
  6. Pentru a-și exercita drepturile, Cumpărătorul trebuie să contacteze Vânzătorul folosind datele indicate în secțiunea 2 din Termeni și Condiții.
  7. În cazul în care Cumpărătorul consideră că datele sale sunt prelucrate ilegal, Cumpărătorul poate depune o plângere la Președintele Oficiului pentru Protecția Datelor cu Caracter Personal.

Secțiunea 11 RESTRICȚII

  1. Cumpărătorului îi este interzis să furnizeze conținut de natură ilegală.
  2. Fiecare comandă plasată la Magazin necesită încheierea unui contract separat și acceptarea separată a Termenilor și Condițiilor. Contractul se incheie pentru timpul si in scopul onorarii comenzii.
  3. Orice contract încheiat pe baza Termenilor și Condițiilor este guvernat de prevederile legii poloneze, cu excepția cazului în care renunță sau restricționează dreptul de protecție acordat Consumatorului prin dispoziții obligatorii de lege care ar fi aplicabile dacă nu ar fi alegerea legii. În aceste cazuri vor prevala prevederile cele mai favorabile Consumatorului.
  4. Contractele incheiate prin Magazin sunt incheiate in limba engleza.
  5. Nicio reglementare a prezentilor Termeni si Conditii nu renunta sau restrictioneaza in vreun fel drepturile Consumatorului impuse de prevederile legii.

Secțiunea 12 DISPOZIȚII APLICABILE CUMPĂRĂTORILOR CARE NU SUNT CONSUMATORI

  1. Nicio altă entitate decât Consumatorul nu are dreptul de retragere din contractul la distanță menționat în secțiunea 7 din Termeni și Condiții.
  2. Orice răspundere a Vânzătorului față de Cumpărătorul care nu este Consumator, în limitele permise de lege, este exclusă.
  3. Orice litigiu apărut între Vânzător și Cumpărător care nu este Consumator va fi supus instanței competente pentru sediul Vânzătorului.

Anexa 1. la Termeni și Condiții

Urmează un model de formular de retragere din contract pe care Consumatorul îl poate (dar nu trebuie) să îl folosească.

Model de formular de retragere
(completați și returnați acest formular numai dacă doriți să vă retrageți din contract)

BM ALBIN POPŁAWSKI
ul. Sucha 172, 66-004 Zielona Góra, Polonia
e-mail: shop@michaelserge.com

- Eu noi (*) ........................................... .......................... notifică prin prezenta că eu/Noi (*) retragem din contractul meu/nostru (*) de vânzare a următoarelor bunuri (*)/pentru furnizarea următorului serviciu (*):

.................................................. .................................................. .................................................. ........................

.................................................. .................................................. .................................................. ........................

.................................................. .................................................. .................................................. ........................

– Comandat pe(*)/primit pe(*)

.................................................. .................................................. .................................................. ........................

– Numele consumatorului(i):

.................................................. .................................................. .................................................. ........................

– Adresa consumatorului(i):

.................................................. .................................................. .................................................. ........................

.................................................. .................................................. .................................................. ........................

.................................................. ...........................................
Semnătura consumatorului(i)
(doar dacă acest formular este notificat pe hârtie)

Data ............................................

(*) Ștergeți după caz.