Termeni și condiții pentru buletinul informativ

de michaelserge.com - magazin online pentru bărbați

LISTĂ DE CONȚINUT
Secțiunea 1 Definiții
Secțiunea 2 Stiri lunare via e-mail
Secțiunea 3 Reclamații
Secțiunea 4 Datele cu caracter personal
Secțiunea 5 Dispoziții finale

Secțiunea 1 DEFINIȚII

Consumator – consumator în sensul Directivei 2011/83/UE a Parlamentului European și a Consiliului din 25 octombrie 2011 privind drepturile consumatorilor, de modificare a Directivei 93/13/CEE a Consiliului și a Directivei 1999/44/CE a Parlamentului European și a Consiliului și de abrogare a Directivei 85/577/CEE a Consiliului și a Directivei 97/7/CE a Parlamentului European și a Consiliului.
Stiri lunare via e-mail – un serviciu gratuit furnizat electronic, care permite Clientului să primească știri comandate anterior referitoare la Magazin trimise de Furnizorul de Servicii prin mijloace electronice. Include informații despre oferte, reduceri și produse noi din Magazin.
Magazin – magazin online sub denumirea michaelserge.com - magazin online pentru bărbați întreținut de Furnizorul de servicii la următoarea adresă: https://michaelserge.com
Furnizor de servicii - ALBIN KAMIL POPŁAWSKI, antreprenor care desfășoară o activitate comercială sub denumirea comercială BM ALBIN POPŁAWSKI, înscris în Registrul Central și Informații privind Activitatea Întreprinderilor efectuat de ministrul competent pentru economie și menținerea Registrului Central și Informații privind Activitatea Întreprinderilor, TVA Uniunii Europene. Număr de identificare PL9261565906, REGON nr. 080219259, ul. Sucha 172, 66-004 Zielona Góra, Polonia.
Client – orice entitate care utilizează serviciul Newsletter.

Secțiunea 2 NEWSLETTER

  1. Clientul folosește serviciul Newsletter în mod voluntar.
  2. Pentru utilizarea serviciului Newsletter sunt necesare un dispozitiv cu cea mai recentă versiune a unui browser web care acceptă fișiere JavaScript și cookie și cu acces la Internet, precum și un cont de e-mail activ.
  3. E-mailurile din cadrul acestui serviciu vor fi trimise la adresa de e-mail a Clientului furnizată în timpul abonării la Newsletter.
  4. Pentru a incheia Contractul si pentru a va abona la Newsletter, in primul pas Clientul isi introduce adresa de e-mail intr-un loc desemnat in Magazin in scopul primirii mesajelor Newsletter-ului. La abonarea la Newsletter, contractul de servicii este încheiat și Furnizorul de Servicii începe să furnizeze serviciul Clientului, sub rezerva subsecțiunii 5.
  5. Pentru furnizarea corectă a serviciului Newsletter, Clientul este obligat să furnizeze adresa corectă de e-mail.
  6. Informațiile despre anularea abonamentului la Newsletter și linkul de dezabonare vor apărea în corespondența prin e-mail.
  7. Clientul poate solicita anularea abonamentului său la Newsletter în orice moment, fără a oferi un motiv și a suporta costuri, utilizând opțiunea menționată în subs. 6 sau prin trimiterea unui e-mail la adresa de e-mail a Furnizorului de servicii: shop@michaelserge.com.
  8. Făcând clic pe linkul de dezabonare sau trimiterea unui e-mail cu o solicitare de anulare a abonamentului, va avea ca rezultat rezilierea imediată a contractului de furnizare a acestui serviciu.

Secțiunea 3 PLÂNGERI

  1. Reclamațiile referitoare la Newsletter trebuie adresate la următoarea adresă de e-mail: shop@michaelserge.com.
  2. Furnizorul de servicii va răspunde unei reclamații în termen de 14 zile de la primirea acesteia.

    MECANISMUL EXTRAJUDICIULUI DE PLÂNGERE ȘI DESPĂRIRE
  3. În cazul în care procedura de reclamație nu aduce rezultatele așteptate, Consumatorul poate utiliza, de exemplu:
    1. asistenta de competente Centrul European al Consumatorilor a EEC-Net. Centrele oferă consumatorilor informații despre drepturile lor și ajută la rezolvarea problemelor individuale legate de tranzacțiile transfrontaliere. Asistența Centrelor pentru consumatori este gratuită în mod implicit.
      O listă a centrelor pentru consumatori competente pentru fiecare țară poate fi găsită la: https://konsument.gov.pl/eck-w-europie/;
    2. Soluționarea online a litigiilor (ODR) dezvoltat de Comisia Europeană, disponibil la: https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home2.show&lng=EN.
  4. În plus, următoarele opțiuni de asistență sunt disponibile în Republica Polonia:
    1. medieri efectuate de inspectorul regional de comerț competent la nivel local, căruia ar trebui să se adreseze o cerere de mediere. În mod implicit, procedurile sunt gratuite. O listă a inspectoratelor poate fi găsită la: https://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php#faq595;
    2. asistența instanței permanente de arbitraj pentru consumatori competente la nivel local, care operează cu Inspectorul Regional de Comerț, unde ar trebui depusă o cerere de revizuire în fața instanței de arbitraj. În mod implicit, procedurile sunt gratuite. Lista instanțelor este disponibilă la următoarea adresă: https://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php#faq596;
    3. asistență gratuită a avocatului municipal sau poviat al consumatorilor.

Secțiunea 4 DATE PERSONALE

  1. Operatorul datelor cu caracter personal furnizate de Client în legătură cu abonarea la Newsletter este Furnizorul de servicii. Informații detaliate despre prelucrarea datelor cu caracter personal de către Furnizorul de servicii – inclusiv alte scopuri și motive pentru prelucrarea datelor, precum și despre destinatarii datelor – pot fi găsite în Politica de confidențialitate disponibilă în Magazin – datorită principiului transparenței cuprins în Regulamentul general privind protecția datelor al Parlamentului European și al Consiliului privind protecția datelor – „GDPR".
  2. Datele Clientului sunt prelucrate în vederea trimiterii Newsletter-ului. O bază pentru prelucrarea datelor cu caracter personal în acest caz este un contract de servicii sau activități întreprinse la cererea Clientului care vizează încheierea unui astfel de acord (litera (b) din articolul 6 alineatul (1) din GDPR), precum și un interes legitim al Furnizor de servicii constând în prelucrarea datelor în vederea stabilirii, exercitării sau apărării unor eventuale revendicări (art. 6 alineatul (1) litera (f) din GDPR).
  3. Furnizarea datelor de către Client este voluntară, dar în același timp necesară pentru furnizarea serviciului de Newsletter. Nefurnizarea datelor înseamnă că Furnizorul de servicii nu va putea furniza un astfel de serviciu.
  4. Datele Clientului vor fi prelucrate până la:
    1. Clientul renunță la Newsletter;
    2. Clientul sau Furnizorul de servicii nu mai poate exercita pretenții legate de Newsletter;
    3. obiecția Clientului cu privire la prelucrarea datelor sale personale este acceptată – dacă prelucrarea sa bazat pe interesul legitim al Furnizorului de servicii
    – în funcție de ceea ce este aplicabil într-un caz dat și de ce se întâmplă mai târziu.
  5. Clientul are dreptul de a solicita:
    1. acces la datele lor personale,
    2. rectificarea lor,
    3. stergerea lor,
    4. restricționarea prelucrării,
    5. transferul de date către un alt operator
      si dreptul la:
    6. opuneți în orice moment prelucrării datelor din motive legate de o situație specifică a Clientului – la prelucrarea datelor cu caracter personal referitoare la persoana vizată, în temeiul articolului 6 alineatul (1) litera (f) din GDPR (adică interese legitime urmărite) de către controlor).
  6. Pentru a-și exercita drepturile, Clientul trebuie să contacteze Furnizorul de Servicii.
  7. În cazul în care Clientul consideră că datele sale sunt prelucrate ilegal, acesta poate depune o plângere la Președintele Oficiului pentru Protecția Datelor cu Caracter Personal.

Secțiunea 5 DISPOZIȚII FINALE

  1. Furnizorul de servicii își rezervă dreptul de a modifica acești Termeni și Condiții numai din motive substanțiale. Un motiv substantial se intelege ca o modificare necesara a Termenilor si Conditiilor datorata: modernizarii serviciului Newsletter sau modificarilor in prevederile legii aplicabile serviciului Furnizorului de Servicii.
  2. Informațiile despre modificările planificate în Termeni și Condiții vor fi trimise la adresa de e-mail a Clientului indicată la abonarea la Newsletter cu cel puțin 7 zile înainte de intrarea în vigoare a modificărilor.
  3. Dacă Clientul nu se opune modificării planificate până la intrarea în vigoare a acesteia, se va considera că a acceptat-o.
  4. În cazul în care Clientul nu acceptă modificările planificate, el/ea trebuie să trimită o notificare despre acest fapt la adresa de e-mail a Furnizorului de servicii: shop@michaelserge.com. Aceasta va duce la rezilierea contractului de servicii la data la care modificările planificate intră în vigoare.
  5. Clientului îi este interzis să furnizeze conținut de natură ilegală.
  6. Acordul privind furnizarea serviciilor de Newsletter este încheiat în limba engleză.
  7. Orice dispută apărută între Furnizorul de Servicii și Clientul care nu este Consumator va fi înaintată instanței competente pentru sediul social al Furnizorului de Servicii.